niedziela, 20 lipca 2014

Ja jebie :D

Ryje Wam ten internet czasem głowe ???? Bo mi portale itd, coraz bardziej i oczywiście kurewsko mi to pasuje...ha ha ha ten ja pojebany do szpiku kości ale Ciiiiiii.... :D Ludzie praktycznie nie potrafią żyć bez internetu ,a pamietam jak komórka (np.Nokia 3310) to było coś . Jak miałeś komóre to albo byłeś banan albo ukradłeś he he... Czytałem nawet artykuł w Fokusie o tym jak prawdopodobnie wyglądały by pierwsze momenty gdyby na całym  świecie wyłaczyć internet i powiem Wam kurwa że rzeźnia jak chuj ... Raz to połowa przemysu stoi ,cała światowa giełda staje,nie ma prądu ,a naljepsze to że nie dało by sie zadzwonić z komórki i nie dlatego że nie ma internetu ale dlatego że zbyt wielu ludzi próbowało by nawiązać połaczenie (np.ze znajomym).Bo przecież tam gdzie kończy się internet powracają smsy i darmowe minuty kurwa proste :D W internecie znajdziesz wszystko i nawet nie próbuj się sprzeczać bo jebne morda... A wyobraź sobie że teraz właśnie gdy czytasz ten blog wypierdala Ci komunikat :
No przecież chwycił byś za komóre żeby zadzwonić do ziomka z którym przed chwilą pisałeś o zaliczonej Oli u Tomka na domówce i nie mógłbyś czekać z dokończeniem (pewnie nie prawdziwej ) opowieści. Wybierasz numer .......... a w suchawce ................................................................................................................................................ i co teraz ? Nie masz neta ,smsów,nie możesz zadzwonić . Co robisz ? Bo ja bym sie chyba kurwa zesrał z powodu mojej pięcio minutowej nieobecności w sieci i zaczął kurwa pisać listy ,które słał bym gołębiem pocztowym : D Tyle :d

I jaki morał z tego ???
Wszystko jest do zrobienia tylko rusz tym kokosem czasem w inną mańke niż w strone okna mozzili czy innej spierdolonej wyszukiwarki i zmuś mózg do większej pracy niż kurwa rozpacz nad nie danym komentarzem koleżance/koledze. Te i inne ciekawostki już niebawem wypiorą  Wam tak mózgi że Wam się Facebook przefarbuje :Dale mam zrytą banie he he...   Elo:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz