niedziela, 20 lipca 2014

Kim oni są???

Ostatnio zaczełem interesowac sie religia islamu ponieważ pracuje razem z trzema kurdami i tak z ciekawości poszperałem w necie i co ????  Najbardziej irytuje mnie ich dwuosobowość bo jako przyjaciele są to ludzie przyjemni ,bardzo uczynkowi ,mądrzy,zaradni i w ogóle zajebiści. I tu zastanawia mnie pewna rzecz :D Oni są tacy czy to tylko pozory bo przecież o innowiercach allah mówi tak :

3:28Niech wierzący nie biorą sobie za przyjaciół niewiernych, z pominięciem wiernych! A kto tak uczyni, ten nie ma nic wspólnego z Bogiem, chyba że obawiacie się z ich strony jakiegoś niebezpieczeństwa. Bóg ostrzega was przed samym Sobą i do Boga zmierza wędrowanie.

czy:

 3:118O wy, którzy wierzycie! Nie bierzcie sobie bliskich przyjaciół spoza waszego grona; tacy nie omieszkaliby wam szkodzić; chcieliby, abyście się znaleźli w utrapieniu. Zawiść zionie z ich ust, a to, co kryją ich piersi, jest jeszcze gorsze. Wyjaśniliśmy wam znaki, jeśli jesteście rozumni!

podkreśle że wobec mnie zachowują sie jak przyjaciele ,a przecież sa religijni bo rozmawiałem z nimi o tym :D

Druga rzecz która wręcz niektórych może przerazić to :

 2:191I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili - Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. - I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! - Taka jest odpłata niewiernym!

Czy ta cała ich pomoc którą mi dali,te poklepywanie po plecach to tylko ich wyuczona postać ? Przybycie w każdej chwili gdy tylko potrzebna jest Ci pomoc to próba wzbudzenia zaufania ,a w myślach mają scenariusze typu :

3:10Zaprawdę, tym, którzy nie uwierzyli, nie pomogą nic wobec Boga ani ich majątki, ani ich dzieci! Oni będą paliwem dla ognia!

Czy takie poglądy wobec innych ludzi nie sprawiają przykrości ? Jak można z góry stwierdzać kim jest ten innowierca nie rozmawiając z nim nawet?Jak można kogoś klepać po plecach ,a myśleć że ten ktos i tak sie bedzie jarał w piekle ? Myślicie że nie są tymi za których ja ich mam i postrzegam ??? Mogę się spodziewać nieprzyjemnych sytuacji ,ataku ,wyzwisk z ich strony ? Czy może jednak są moimi szczerymi przyjacielami?

Napiszcie co Wy o tym wszystkim myślicie?  Pomóżcie mi rozwikłać tą tak ryjącą kokos zagadke  :D Pozdrawiam :D 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz